توضیحات تکمیلی شرایط و روش‌های پرداخت

توضیحات تکمیلی شرایط و روش‌های پرداخت و تحویل سفارش درب منزل

نکات

1- به خریداران عزیز توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت پرداخت اینترنتی انجام دهند.
2- سفارش‌ها که از طریق شرکت ملی پست(پیشتاز) ارسال می‌شوند.
3- ارسال رایگان مربوط به شهر شاهین شهر و یا خرید بیش از  سه میلیون تومان است.
 
 

1- پرداخت اینترنتی

 
خریداران عزیز می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است.
پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای خریدار عزیز ارسال می شود.
نیازی به اطلاع دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می‏‌شود.
توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا، باید مدرک شناسایی معتبر همراه داشته باشد.
 
– چگونگی پرداخت اینترنتی
خریداران عزیز می‌توانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.
هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده می‌شود :
 
1- شماره 16 رقمی کارت
این شماره، بر روی کارت بانکی شما درج شده است.
 
2- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاه‌‏های خودپرداز وارد می‌کنید، تفاوت دارد.
برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، می‏‌توانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه، کارت خود را وارد کرده و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
 
3- کد CVV2
CVV2 یک کد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج می‌شود و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌عنوان یک کد امنیتی در پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های اینترنتی کاربرد دارد.
 
4- تاریخ انقضا
تاریخ انقضا کارت‌ بانکی روی آن حک شده است.
 

2- پرداخت در محل تحویل 

 
به کاربران محترم توصیه می‌شود جهت تسریع در پردازش سفارش، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.
با این وجود، برای آسودگی بیشتر آن دسته از خریدارانی که ساکن شاهین شهر هستند و تمایل دارند هزینه سفارش خود را هنگام دریافت آن پرداخت کنند، این امکان فراهم آمده است، هزینه را هنگام تحویل گرفتن سفارش پرداخت کنند.
 – پرداخت با کارت بانکی در محل تحویل
از آنجا که همگی ماموران تحویل سفارش فروشگاه ایرانیان دستگاه‏‏‌های کارت خوان سیار (POS) همراه دارند، می‌توان هنگام تحویل سفارش در محل، با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت خود را انجام داد.
 

3- زمان تحویل سفارش

فروشگاه ایرانیان به خریداران عزیز اطمینان می دهد در حداقل زمان ممکن سفارش ارسال گردد.
در شهر شاهین شهر حداکثر زمان تحویل یک روز کاری است.
برای سایر نقاط کشور این زمان برابر خدمات پیشتاز شرکت ملی پست محاسبه می شود.

4- شرایط ضمانت و برگشت کالا

تحویل سالم محصول خریداری شده در آدرس شما توسط فروشگاه ایرانیان ضمانت می شود.

اصالت محصول خریداری شده توسط فروشگاه ایرانیان ضمانت می شود.

خریداران عزیز پس از دریافت سفارش به مدت 7 روز مهلت تست دارند و در این مدت مرجوع کردن کالا بدون قید و شرط امکان پذیر است.

نیاز به راهنمایی دارید؟

(ساعات پاسخ گویی: 9:00  الی 13:00  ***  17:00 الی  22:00)

تمام حقوق متعلق است به عکاسی ایرانیان
×
آغاز گفتگو با پشتیبان
سلام و عرض ادب ! پرسشی دارید ، از من بپرسید
رحمانی Whatsapp chat
شروع مکالمه